MobilePhone – stacjonarka w komórce

Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego (stacjonarnego) włączonego do centrali Slican. 

Telefon stacjonarny to telefon „na biurku” systemowy, analogowy lub VoIP. Telefon mobilny, czyli MobilePhone jest numerem przypisanym w konfiguracji centrali do telefonu stacjonarnego. 

Kto może z niego korzystać? 

  • pracownicy mobilni – zarówno okazjonalnie pracujący poza biurem, jak i przedstawiciele handlowi regularnie pracujący w terenie – telefony komórkowe mogą być telefonami równoległymi „pracującymi” w czasie kiedy pracownicy są poza biurem tak jak telefony stacjonarne, stojące na biurku 
  • firmy pracujące w systemie „home working” – dowolny  telefon domowy współpracownika może być elementem sieci MobilePhone 
  • wszyscy, którym doskwiera brak łączności w trakcie przemieszczania się po halach, magazynach itp. a nie dysponują systemem DECT – telefon komórkowy może pracować jako element sieci Slican MobilePhone 

Jak w praktyce działa MobilePhone? 

PRZYKŁAD 1 – Osoba wybierająca numer użytkownika (nieważne czy z miasta, czy też wewnętrznie) MobliePhone spowoduje dzwonienie: 

  • Telefonu stacjonarnego, a następnie telefonu mobilnego. Czas, po jakim dojdzie do rozdzwonienia telefonu mobilnego, może być ustawiany. 
  • Tylko telefonu mobilnego. 

PRZYKŁAD 2 – Użytkownik usługi MobilePhone może: 

  • Rozmowę odebraną na telefonie mobilnym a pochodzącą z centrali przekazać ją na inny numer w centrali. 
  • Zadzwonić do centrali. W tym momencie otrzymuje uprawnienia i numer jak dla telefonu stacjonarnego 

W powyższych przypadkach centrala wie o rozmowie telefonu mobilnego – wtedy każdy dzwoniący na numer telefonu stacjonarnego usłyszy sygnał zajętości. 

Więcej na ten temat i kontakt ze specjalistą znajdziesz tutaj https://uslugiinformatycze.zetorzeszow.pl/praca-zdalna/ 

Materiał pochodzi z http://pubwiki.slican.pl/index.php/MobilePhone