Komunikat w sprawie ZSMOPL dla aptek i hurtowni farmaceutycznych

Pod koniec listopada  CSIOZ udostępni zoptymalizowaną funkcjonalność zakładania kont i podłączania podmiotów raportujących do środowiska Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi (ZSMOPL).

Zakładanie kont w systemie
Aby złożyć wniosek o założenie konta podmiotu raportującego w ZSMOPL niezbędne będzie posiadanie przez osobę reprezentującą podmiot, składającą wniosek, elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu potwierdzonego Profilem Zaufanym. Podpisany wniosek będzie akceptowany za pomocą systemu.

Instrukcja zakładania kont w zoptymalizowanym środowisku produkcyjnym zostanie opublikowana pod koniec listopada 2017.

Certyfikaty do podpisywania wniosków
W środowisku produkcyjnym akceptowane będą certyfikaty niekwalifikowane wystawione przez  dowolne centrum certyfikacji zarejestrowane w rejestrach Narodowego Centrum Certyfikacji https://www.nccert.pl.

W związku z powyższym, podmioty raportujące powinny uzyskać w jednym z powyższych centrów certyfikacji certyfikaty o poniższej specyfikacji. (pełna treść informacji tutaj>>)

Jesteśmy w każdej chwili do Państwa dyspozycji. Postaramy się wszystko wytłumaczyć i pomóc przy ewentualnym dokonywaniu zmiany certyfikatu czy zakupu nowego. Jesteśmy autoryzowanym partnerem Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S. A. (obecna w rejestrach Narodowego Centrum Certyfikacji) i prowadzimy Punkt SIGILLUM – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej.

Gdzie można uzyskać informacje dotyczące podpisu elektronicznego?

ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

Rzeszów, al. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 669
e-mail: sigillum@zetorzeszow.pl

Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 432 09 40
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl

Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl

Dziękujemy za kontakt,
Zespół ds. podpisu elektronicznego