SERWIS SPRZĘTU
Co oferujemy?
Zapewniamy najbardziej optymalne i szybkie rozwiązania problemów, ze względu na dostęp do całej gamy narzędzi i oprogramowania diagnostycznego. Posiadamy autoryzację serwisową takich firm jak: KYOCERA, DEVELOP, XEROX, NTT, LENOVO. Autoryzacje fiskalne: Elzab, Posnet, Emar, Innova, Sharp.
W zakresie serwisu oferujemy naszym klientom pakiet usług handlowo-serwisowych:
- drukarek laserowych,
- atramentowych,
- igłowych,
- sprzętu komputerowego,
- notebooków,
- kas fiskalnych,
- central telefonicznych,
- bramofonów,
- sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.
Zakres serwisu dotyczy:
- rozbudowy sprzętu,
- diagnostyki,
- wystawiania opinii serwisowych,
- napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- konserwacji, jak i napraw (instalacji, reinstalacji) systemów komputerowych.
-
W celu utrzymania ciągłości pracy posiadanej infrastruktury sprzętowej proponujemy również usługi profilaktyki. Oferujemy wykonywanie okresowych przeglądów sprzętu obejmujących swoim zakresem diagnostykę, konserwację, testowanie.
-
Proponujemy dla Państwa firmy rozwiązanie kompleksowej obsługi firmy w zakresie serwisu i konserwacji sprzętu informatycznego. Oferujemy możliwość podpisania umowy serwisowej. Umożliwi to m.in. zagwarantowanie Państwu określonego czasu reakcji, możliwość podstawiania sprzętu zamiennego czy zryczałtowanej opłaty za dojazd i usługi. Dodatkowy atut to możliwość telefonicznej konsultacji z serwisantem (hot line).
-
Jesteśmy autoryzowanym partnerem serwisowym dla produktów:
- Laptopów serii Think (nie dotyczy serii IdeaPad)
- Komputerów stacjonarnych serii Think
W przypadku przyjmowania sprzętu do naprawy klient zobowiązany jest do:
- dostarczenia wypełnionej karty gwarancyjnej
- dostarczenia dowodu zakupu
- podania adresu e-mail (na ten adres może przyjść ankieta badająca zadowolenie klienta) W przypadku gdy klient nie chce podać
lub nie posiada takiego adresu należy to odnotować.
UWAGA:
Nie prowadzimy serwisu serwerów, laptopów i PC serii Idea (najczęściej seria ta posiada żółte karty gwarancyjne). W tym przypadku klient ma gwarancję Door to Door – na karcie gwarancyjnej podany jest numer telefonu infolinii 0 800 702 062.